Volgers

donderdag 9 april 2009

jongenskaart


Vandaag heb ik een jongens kaart gemaakt.De kaart is donkerblauw daarna heb ik uit mijn decoblok een papier genomen met tekst hiep hiep hoera.En dan nog 2 verschillende soorten scrappapier dan heb ik van wat lichtblauw afvalpapier wat versiering geponst en een tekstlabeltje gemaakt,wat ik heb be inkt met donkerblauwe stift.De tekst heb ik zelf geschreven.En dan natuurlijk een 3 d plaatje van mireille.Vinden jullie het ook zo moeilijk om voor jongens kaarten te maken of hebben jullie daar geen problemen mee ,ik vind het toch niet gemakkelijk.Nou dames ben benieuwd wat jullie ervan vinden en natuurlijk weer bedankt voor jullie lieve complimentjes.Grtjs

3 opmerkingen:

  1. Cristel,

    Zo creatief bezig!! Spijtig dat de foto onscherp is... Maar het lijkt me echt wel een superleuke jongenskaart!!

    Groetjes,
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cristel,

    Je vreog op mijn blog hoe dat gaat met een challenge ...bv die met de kleuren ...je moet da nkijken op het blog van de desbetreffende challeng ..bv Colour create ...je vind die als je klikt op hun link, in mijn sidebar vind je rechtsonder al een deel challengeblog gerankschikt per dag dat hun nieuwe challenge begint. ... die van Colour create staat gans onder ...
    Op hun blog kan je dan lezen welke kleuren je moet gebruiken ...deze week is dat bij hen :duck egg blue / roze .... bij andere challenges blogs moet je dan weer een sketch volgen of glitter gebruiken.

    Ik hoop dat het een beetje duidelijk is , als je graag aan een bepaalde challenge deelneemt en je niet goed weet wat je moet doen ,laat je het maar horen da ntracht ik je te helpen !

    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cristel,

    Ja je gebruikt het papier dat je zelf wil, en dat het best op de gevraagde kleur lijkt.
    Meestal ben je vrij om in een donkere of lichtere variant van de desbetreffende kleur te werken ...dus daar kan je ook wat mee schipperen.

    Peggy
    Als je nog vragen hebt, laat je het maar horen.

    BeantwoordenVerwijderen