Volgers

woensdag 29 april 2009

kaartje op besteling


Mijn dochter haar juf vroeg of ik een kaartje wilde maken voor haar moeder,en dat is deze geworden.Weet alleen nog niet of er een tekstje op moet dus heb hem toch alvast maar hier neer gezet.De basis is heel lict blauw weer met een tekening en een geurtje.daarop een scrappapiertje en dan kaartstock wat ik geembost heb mett een ddodle stencil van eline dan nog een scrappapiertje en een stukje wit karton.Daar heb ik dan op geborduurt,de kaart is weer gemaakt naar een schets op de site van marriane design verder versiert met papieren bloemetjes,kleine vlinderpons,groen borduurgaren,witte en blauwe gelpen en glitters.Bedankt weer voor de lieve reaktie op mijn vorige kaart.Grtjs

4 opmerkingen:

  1. hoi Christel,
    dit vind ik een prachtig kaartje zo met die bloemetjes er op
    ga zo door, je kan het
    dikke kus andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cristel,

    Ik heb een verrassing voor je, op m'n blogje!! Ik vind het namelijk zooo super dat je steeds even 'n bezoekje brengt en een berichtje achterlaat! Dank Je!!

    :)

    Lieve groetjes,
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart , Je hebt een prachtig Blog , ik ga je volgen vanaf nu :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cristel, je hemt er een mooi kaartje van gemaakt, dat zal wel een werkje zijn geweest met al die kleine bloemetjes ;-) Liefs en groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen