Volgers

zondag 13 september 2009

kerstkaart


Nog maar eens een kerstkaart alleen was de inspiratie er niet echt had iets in mijn hoofd,maar is uiteindelijk dit geworden.Ik vind hem zelf niet echt mooi maar goed wilde hem ook weer niet weg gooien ondanks een klein foutje.Ik denk dat ik al teveel kerstkaartjes gemaakt heb en niet meer goed weet wat nog te maken moet denk ik een beetje geen rondneuzen mischien.Ik lees wel weer wat jullie ervan vinden.En natuurlijk weer bedankt voor de lieve reakties.Grtjs

7 opmerkingen:

  1. Veel te mooi om weg te gooien! Ik vind ze wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind hem erg leuk!!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo cristel
    hij is wel leuk
    anders maar wel heel leuk hoor

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Neen ...die had je echt niet mogen weggooien !!!
    Ik vind hem heeeel ok !!!
    Daar ga je met de feestdagen iemand heel blij mee maken !!!!!

    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem wel leuk hoor Cristel, zonde om weg te gooien je kan er altijd wel iemand blij mee maken. Ik wou de foto wat vergroten omdat hij best klein op je blog staat, maar dan wordt hij weer wazig! Nouja zoals ik hem nu zie vind hem echt niet verkeerd! xxx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nee niet weggooien hoor hij is heel leuk
    ik ken dat teveel gemaakt ik ben mijn inspiratie voor kerstkaarten ook wat kwijt

    groetjes jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. eine sehr schöne Karte,-LG Simone

    BeantwoordenVerwijderen