Volgers

woensdag 14 oktober 2009

award


Deze award heb ik gekregen van carine.Heel erg bedankt daarvoor,maar er zijn regeltjes aan verbonden
1.zeg dank je wel tegen de geefster ervan(heb ik al gedaan)
2.vertel 10 eerlijk dingen van je zelf (o jee)
3.geef hem an 9 andere (das niet zo gemakkelijk)

Nou hier gaan we dan.
1.ik heb een hekel aan mensen die rond de pot draaien
2.ik zelf ben altijd eerlijk heb graag dat andere dat ook zijn
3.ik maak super graag mijn kaartjes,ook al zit ik wel eens zonder inspiratie komt waarschijnlijk omdat ik er soms teveel maak
4.Ik heel veel van mijn man en dochter hou
5.ik verzot ben van dieren en er nog wel meer zou willen maar heb er al wel genoeg appartement is te klein
6.ik mijn familie heel erg mis
7.ik mijn werk graag doe ondanks dat het soms toch wel eens moeilijk is
8.ik een hekel heb aan strijken
9.eigenlijk aan alles in het huishouden maar het is niet zo dat je bij mij over de rommel valt hoor mijn huisje mag gezien worden maar het moet wel gedaan worden
10.ik geen blad voor de mond neem (wat me niet altijd in dank wordt afgenomen)
en nu moet ik nog 9 andere gelukkig maken
peggy
linda
stephanie
rebbeca
nicole
enola
swaani
jacinta
en mildred
veel plezier ermee dames

6 opmerkingen:

  1. bloos bloos
    allereerst gefeliciteerd met je award en wat leuk dat ik hem ook krijg
    groetjes jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte!!!
    En aan de krijgers ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he!! bedankt wat leuk dat je weer aan me denkt!!!

    groetje smildred

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo Cristel,

    bedankt voor de mooie award die ik gekregen heb van jou,op mijn blog staat er ook iets voor jou.

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He Cristel bedankt hoor, voor deze award.

    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cristel,
    van harte gefeliciteerd met jouw Award !

    Bedankt dat je aan mij gedacht hebt!
    Ik ben erg blij mee.

    Groetjes
    Swaani

    BeantwoordenVerwijderen