Volgers

dinsdag 20 oktober 2009

bloemenkaartje


Vandag eens een bloemenkaartje met borduurstickers zonder tekst.Kan ik er later nog een tekst opplakken of schrijven.Dames weer bedankt voor jullie lieve reakties op de vorige kaart.Heb nu eigenlijk wel de smaak te pakken van de stempelkaartjes maar kom tot de conclusie dat ik geen huidskleur had ja en dan wordt het moeilijk om een gezichtje inte kleuren dus zal daar eerst achter moeten.Maar heb ook nog andere stempels dus vanavond gaan we weer verder.Grtjs

6 opmerkingen:

  1. hij is heel mooi geworden zeg
    leuke kleuren zijn dat ook


    ja huidskleur valt niet mee ik gebruik tattered rose van distress en die werkt heel goed

    groetjes jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje!! ik ken de 3d heb ik ook ooit eens gebruikt, blijft een mooi 3dtje!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Cristel,

    Weer een hele mooie, ik doe ook nog regelmatig 3D maar dat stempelen is echt verslavend !!!

    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja maar ik ben zo aan het twijfelen tussen de copic's of de derwent potloden maar marley laat me het verschil zien dus hopelijk maakt me dat dan wijzer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje met die bloemetjes! Schitterend!
    Tip: bij Leentjes Hobbyshop: Copic Ciao Marker Box van Diny Sprankel 36 stuks voor 115,00 euro!

    BeantwoordenVerwijderen