Volgers

maandag 26 oktober 2009

fun with shapes and more


Deze heb ik gemaakt voor de challenge bij fun with shapes and more.Ik vind het toch wel steeds moeilijker worden om nog een kerstkaart te maken die toch weer anders is,maar dat zal wel komen doordat ik er ook al 40 heb gemakt nu.Hoe doen jullie dat of hebben jullie er niet zoveel.Ik vind hem niet slecht marr ook niet wauw ik mis er wat aan of zo.Dames weer bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaart.En ik lees wel weer wat jullie ervan vinden.Grtjs

9 opmerkingen:

  1. wat een leuk kaartje zeg
    het is ook moeilijk om iedere keer iets anders te maken maar ik moet wel zeggen dat die van mij redelijk simpel blijven omdat ik er best veel moet maken en daar meestal te laat mee begin

    groetjes jaicnta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. niks mis mee hoor, is een leuke kaart.
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart! Je maakt ze echt heel verschillend; knap van jou! En de ene al mooier dan de andere!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo
    wat een MOOIE kaart heb je weer gemaakt
    echt heel leuk hoor


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. what a wonderful card!!!
    thanks for joining us at fw shapes & more
    xoxo BA

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is heel leuk geworden hoor en de kleuren zijn ook heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your card is gorgeous! I like the way you worked with my sketch!

    Thanks for joining us this week at fun with shapes and more!

    Hugs
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Cristel,

    Ik kom je iedere keer tegen bij andere bloggers.Nu vond ik het wel tijd worden om je te gaan volgen, je maakt zo'n mooie kaarten.
    groetjes tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhhhhhh wat een mooi kartje.
    De kleuren zijn prachtig,Cristel.

    Bedankt voor de vriendelijke woorden op mijn blogje

    Fijne dag.
    Groetjes
    Swaani

    BeantwoordenVerwijderen