Volgers

donderdag 29 oktober 2009

kerstkaart


Ik weet het hij is niet echt super maar goed het is toch een kerstkaart.De inspiratie is op qua kerstkaarten.Maar het is hier volgende week herfstvakantie en mijn dochter en ik hebben besloten om een weekje naar mijn tante te gaan in nederland.Dus deze gaat voorlopig de laatste zijn van de week,ga daar een beetje inspiratie op doen en rondshoppen bij trees (de vriendin van mijn tante en een vervente kaartenmaakster)ga wel wat knutselspul mee doen maar niet teveel want we gaan met de trein hebben geen auto en mijn hondje gaat ook mee andrs zit hij teveel alleen,omdat manlief wel moet gaan werken.En anders heb ik teveel bagage.Bedankt weer voor jullie lieve complimentjes weer.Grtjs

8 opmerkingen:

  1. Ik vind het toch een leuk kaartje!
    Alvast een fijne vakantie toegewenst!
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel plezier tijdens jullie vakantie weekje

    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi!!

    ik ben net terug van vakantie en doe een rondje volgers!!
    wat een mooie kaarten he bje erop staan!
    ik hoop ook dathet leuk was bij je tante!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hello Cristel
    a beautiful card with a great background design,
    LG

    Birsel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoy Christel,
    Er staat een award voor jou op mijn blog!
    Veel plezier ermee!
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi hi je kan dat zi hebben hé, op den duur heb je er al zo veel gemaakt, dat je bij god niet meer weet hoe je je volgende kaart moet maken. Ze is toch leuk hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wat een heel mooi kerstkaartje..
    Fijne avond
    Swaani

    BeantwoordenVerwijderen