Volgers

zaterdag 5 december 2009

het laatste deelvan de bestelling


Ja dames gisteren de laatste kaart afgemaakt,eindelijk wat ben ik blij want het waren er toch wel veel hoor die 30.Maar goed we krijgen er ook weer wat voor in de plaats.Nu alleen nog achter 30 enveloppen van middag,ze nog een keer nakijken mijn visitekaartje erop en dan kan ik ze maandag afleveren.En dan vanmiddag ook gelijk even weer mij buro opruimen en we kunnen weer aan de slag met een nieuwe kaart.
Bedankt weer voor de lieve reacties en nog een fijn weekend.
Grtjs

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartjes..
    De kleuren zijn prachtig..

    Wens je een leuke Sinterklaas avond en een mooi 2.Advent

    Groetjes
    Swaani

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cristel

    Nou daar mag je best trots op zijn, wat een werk is dat geweest. Maar het ziet er mooi uit, ook al zijn het dezelfde kaarten ze zijn toch allemaal anders omdat ze een andere kleur hebben.Knap werk
    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jeeeeeeeeeeeeeeeee jij heb je best gedaan
    wat een hoop kaarten heb je gemaakt
    volgens mij kan je verlopig even geen kerstkaarten meer zien


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen