Volgers

vrijdag 11 december 2009

kerstkaart op bestelling


Ja deze heb ik vannacht nog even af gemaakt en mijn dochter haar kaart ook maar die moet ik nog op foto zetten en effe mee wachten tot zaterdag anders heeft ze hem al gezien.De kerstkaart was op vraag van mijn lieve maatje en collega,ze vroeg of ik ook een grotere kerstkaart wilde maken,ik heb de sterretjes op het vellum gestempelt die zaten samen bij het beertje met de kerstbal had ik van de week bestelt van mijn zuurverdiende knutselcentjes en de bloemen stempeltjes ook heel leuk van marianne designe kan je ook in 3d uitwerken.Ik zelf vind hem maar zo zo vond het ook niet gemakkelijk,is veel groter als de vierkante kaart maar goed heb er toch iets van probereb te maken hopelijk vind ze hem ook mooi.Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en eerlijk zijn hoor.
grtjs

4 opmerkingen: