Volgers

dinsdag 19 januari 2010

geboortekaartje op bestelling




Dit kaartje was op aanvraag van mijn dochter,het meisje waar ze wel eens voor babysit heeft zaterdag een klein broertje gekregen.Maar spijtig genoeg was ik van het weekend vrij ziekjes,hoesten hoesten en aleen maar hoesten.Maar het gaat gelukkig al weer een eind beter want had echt het gevoel of mijn luchtpijp nog de doorgang had van een speldeknop.En bij alles wat ik deed was ik gewoon heel erg moe,maar goed het is al weer een heel eind beter.Dus gisteren nog wat geknutselt en van middag voor ik ging werken het laatste onderdeeltje erop geplakt.En nu kan mijn dochter hem morgen af gaan geven.Dames weer harstikke bedankt voor jullie lieve reacties.
Grtjs

6 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje en voor zover nog nodig beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een heel mooi kaartje, en verzorg je maar goed zodat die verkoudheid weer vertrekt ;)
    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pracht kaar zeg !!!! Echt super mooi gedaan.

    En verzorg en verwen jezelf maar goed !!!!

    Grtjs Peggy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk is ie weer. Ik heb ook nog een award klaar staan op mijn blog voor je
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij is hartstikke mooi geworden jammer dat je wat ziekjes bent geweest.
    groetjes
    daantje

    BeantwoordenVerwijderen