Volgers

dinsdag 31 augustus 2010

kerstkaart


Nog een kerstkaart maar eentje van allemaal restjes.Hebben jullie dat ook of ben ik de enigste die al de restjes spaart heb eigenlijk een hele curver bak vol.Erg he,en er komt maar bij.Dus deze keer wat papier bij elkaar gezocht en daar eens een kerstkaartje van gemaakt.Met een 3d plaatje dat eigenlijk in vintage stijl is.Maar daar ben ik niet zo geod in dus heb ik er maar dit van gemaakt.Dames weer heel erg bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaart.

Grtjs

12 opmerkingen:

  1. Hallo Cristel,

    Mooie kerstkaart,
    en ja ik denk dat we allemaal wel zo een bak(je) hebben met onze restjes in, het is soms ook zo een mooi papier hé, hihi.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cristel

    Haha nou en of ik restjes heb, ik bewaar restjes cardstock per kleur en dan nog restjes scrappapier apart, en soms ga ik dan echt een kaart van de restjes maken want er blijft maar steeds meer bijkomen anders hihi.
    Je kaartje is leuk geworden
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi
    restjes??? een bak vol en dan maak ik hem toch wel regelmatig leeg hoor
    maar er zit altijd wel wat bij wat je nog kunt gebruiken

    het is een prachtig kaartje geworden

    liefs jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Cristel,
    Leuke kerstkaart. Ja, gemaakt van restjes. Dat restjesfenomeen ken ik ook hoor. Soms meer restjes dan nieuw papier (lol). Bakjes vol.
    Groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Neen, ik ben er zeker van dat jij echt de enige bent met "restjes" ...wij gebruiken alles eerst netjes op alvorens onze nieuwe spullen te gebruiken. LOL !!!!

    IK denk dat menig van ons een berg kaarten kan maken van al die "restjes" !!!!


    Peggy xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldig wat er nog allemaal mogelijk is met restjes he! ik vind hem geweldig!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoy Christel,
    Mooie kaartjes alweer!
    Ik spaar ook restjes papier! Ik spaar zowat alles wat scrapbaar is, hihi!
    Nieuwe candy op mijn blog!
    Fijne dag!
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je kaart is heel mooi, zo ruim je mooi je restjes weg.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ontzettend gaaf geworden ! Liefs joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke en prachtige kaarten
    heb je weer geplaatst
    liefs Marian

    BeantwoordenVerwijderen