Volgers

woensdag 4 augustus 2010

trouwkaart

Dit kaartje komt wel uit mijn hobbykaart,maar ik vind dat er best leuke kaarten in staan.Deze kaart is voor een echtpaar dat zoveel jaar getrouwd is ben wel met een andere ondertussen bezig maar die kan ik pas laten zien als ik weet dat ze hem heeft,want hij is namelijk voor de candy bij arina.En de bovenste foto zijn de spulletjes die ik gekocht heb voor bij scraptime waar ik 10 euro mocht besteden omdat ik de winnaar was bij de challenge van carine.Dat was net voor ik op vakantie ging en heb vorige week dus mijn bestelling gedaan en gisteren was het binnen.
Dames weer bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige kaart.
Grtjs



2 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, ik maak ook weleens kaartjes daaruit hoor, er zitten hele leuke bij.
    Wat een leuke spulletjes heb je besteld.
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen