Volgers

zondag 15 augustus 2010

voor Arina's candy

Ik heb gelezen dat Arina mijn kaartje heeft ontvangen voor haar blogcandy dus kan ik hem nu eindelijk plaatsen.Ik had deze kaart dinsdag al opgestuurt maar moest natuurlijk wachten tot dat ze hem gehad heeft.Was nog een heel karwei want er zit een hoge bloem op dus heb ik een grotere envelope genomen en redelijk veel van de bubbeltjes folie erom gedraait zodat hij hopelijk heelhuids aan kwam.Heb nog een kaartje klaar maar moet er nog een foto van maken.En aangezien dat het hier vanaf woensdag in oostende de alom bekende paulus feesten zijn heb ik natuurlijk wat minder gedaan.Gisteren avond zijn we nog eens gezellig geweest was super,gezellige muziek en een avond met alleen vrouwen kan ook heel gezellig zijn.Maar nu ga ik me vlug omkleden want moet zo nog effe 2 uurtjes werken.Dames weer bedankt voor jullie lieve reacties en lees wel weer wat jullie hiervan vinden.
Grtjs

7 opmerkingen:

  1. Hallo Cristel,

    Héél mooi kaartje en ja dat heb je met de post hé, in de linkerhoek bovenaan , handgemaakt zetten zou helpen, die tip heb ik ook maar gehad van scrappers hoor, dus geef hem maar door hihi.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoy Christel,
    Mooie kaart! En de Paulusfeesten zijn ook heel leuk! Deze x zonder Lucy Loes :-((
    Fijne zondag!
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi kristel nou meis hij is heelhuids aan gekomen.
    nog bedankt voor je kaart, en ik zet ook altijd handpost links boven in de hoek.. tip kreeg ik van onze post bode
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi gedaan!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Christel!
    groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen