Volgers

maandag 20 september 2010






Nou dames hier is hij dan de roze variant voor mijn nicht,die woensdag jarig is.Ik heb alleen wat kleine vlindertjes erbij gedaan toch net iets anders.Maar de rest is het zelfde omdat ze hem graag zo wou.Maar ik heb niet stil gezeten hoor,

er is ook al een bruine klaar.En tussendoor ook alvast wat 3d kerstplaatjes geknipt voor de bestelling van mijn moeder.Ook ben ik nog bezig met een labelkaart voor de roze lantaarn maar daar moet ik nog wat bloemetjes opplakken,en zou hem graag in van dat doorzichtig kadopapier in pakken maar daar moet ik nog achter.Maar zal een foto plaatsen als dit helemaal klaar is.
Dames weer heel erg bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige kaart.
Grtjs

3 opmerkingen:

  1. Hallo Cristel,

    Prachtige lantaarns heb je gemaakt !!
    Uw nicht gaat het schitterend vinden!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je lantaarns zien er mooi uit, ben benieuwd nar de rest.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen