Volgers

donderdag 30 september 2010

verjaardagskaartje

Ja hier ben ik eindelijk weer eens met een verjaardagskaartje.Dit keer een kaartje voor mijn neef die jarig is.En aangezien hij net als mijn mannetje een hevige anderlecht fan is,moest ik er natuurlijk ook een kaartje mee maken.Ik heb hem wel vrij simpel gehouden vanwege het achtergrond papier wat vrij druk is.
En dan heb ik ook nog een lantaarn klaar nr 5 ondertussen maar hij is niet voor mijn tante maar voor mijn vriendin die dit model super mooi vond en omdat ze zondag jarig is heb ik deze ook voor haar gemaakt.Dus in totaal moet ik nu nog 4 lantaarns dus dat moet wel lukken voor het einde van oktober want ben al weer bezig met de volgende.Ik heb het echt druk want ondertussen ook al weer een nieuwe bestelling van kaartjes en kleinere waxinelichtjes binnen dus als ik er niet veel ben weten jullie waarom.
Grtjs en ga nu vlug effe langs op jullie blogjes.

5 opmerkingen:

  1. Super!!! Jij weet wel wat te doen...zijn jouw dagen ook te kort?!!
    Liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart en je lantaarn is weer prachtig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goh wat een leuke kaart is dat geworden zeg
    en dat lantaarntje dat blijft leuk

    liefs jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Cristel,
    Wat ben jij een bezige bij! Heel leuk dat verjaardagskaartje en die lantaarntjes. Mooie geschenkjes om te geven en te krijgen natuurlijk.
    Groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen