Volgers

maandag 10 januari 2011

kerst


Ja dames ik weet het ik blijf maar doorgaan.Maar vorig jaar(klinkt zo raar)kwam ik nog kerstkaarten te kort en heb ik er een aantal mensen geen kunnen sturen.Ik had de week voor kerst nog een bestelling van 20 dus heb ik maar de voor mezelf gegeven.Dus ik blijf maar doorgaan.Ik heb er denk ik zo een 130 gemaakt dus dit jaar gaan we maar voor de 150.Mag ik jullie weer bedanken voor de lieve reacties op mijn ladekast.Maar ik heb er nog eentje gezien met kleinere laatjes als iemand weet waar ik het patroontje kan vinden graag even melden als je wil.
Grtjs

4 opmerkingen:

  1. Wat een grappig kaartje. Ik weet niet wat je bedoelt met die doosjes, maar bedoel je die met die 4 luciferdoosjes misschien?
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is toch geweldig, in januari nog helemaal in Kerstsfeer, ziet er mooi uit!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk kaartje, ik maak ook heel het jaar door kerstkaarten hoor.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart Cristel.
    Groot gelijk dat je kerstkaarten blijft maken ...zolang je het maar leuk vindt, toch?
    Aan het patroon kan ik je niet helpen , maar jej je huidige patroon niet verkleinen of is het model volledig anders dat je zoekt ?

    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen