Volgers

woensdag 26 januari 2011

valentijn en kerst



Valentijn komt er aan dus ben ik er alvast maar mee begonnen.Want ik ken dat op het laatste minuutje mag ik dan nog kaartjes maken en das altijd een beetje stessie dus nummer 1 is al klaar.Eens iets anders als het tradionele rood tis meer de oranje kant op.
En dan had ik ook nog een geborduurt kerstkaartje klaar.Want mijn moeder heeft er weer 30 nodig dus ik weet weer wat te doen natuurlijk.
Dames mag ik jullie weer bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaart.
Grtjs

3 opmerkingen:

  1. ze zijn weer heel mooi geworden zeg
    en weer een kerstkaartje erbij toch weer knap hoor
    liefs jaicnta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er weer helemaal top uit!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige creatie;s heb je weer gemaakt
    En dat oranje vind ik wel wat hebben ,weer eens heel iets anders dan het tradionle rood/wit voor Valentijn

    Gr eveliene

    BeantwoordenVerwijderen