Volgers

woensdag 25 mei 2011

rouwkaartje


Goedemorgen dames vandaag eens wat anders een minder leuk thema maar goed er wordt veel naar gevraagd.Ik heb hem maar weer simpel gehouden en een 3d plaatje gezocht want op stempel gebied vind je bijna niks dacht ik.Ben gisteren op al jullie blogjes geweest maar kon bij de meeste geen reacties achter laten heel vervelend maar ja wat kun je er aan doen.Ga nu nog even verder strijken en ga straks nog een keer proberen.Mag ik jullie bedanken weer voor de lieve reacties.
Grtjs

4 opmerkingen:

  1. Hallo Cristel,

    Mooi kaartje !

    groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo cristel, ik kon hier geen reactie opgeven gisteren, maar vandaag wel.
    nu heb ik weer het probleem met je geboorte kaartje, ik klik op reactie maar hij opent niet.
    heb al 10 keer geklikt en weer opnieuw je blog gedaan maar ik krijg het niet voor elkaar.
    misschien morgen of strax dan zal ik het nog een keer proberen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Cristel,
    Mij overkomt het zelfde als Karin.......ik kan geen reactie geven op je geboortekaartje.
    Toch wil ik je laten weten dat ik het een GEWELDIG MOOI kaartje vind.....dat moet toch wel een GIGA klus geweest zijn......mica en 3d ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen