Volgers

donderdag 22 september 2011

voor mijn liefste metekind

Deze keer een verjaardagskaartje voor mijn nicht (metekind),die vandaag jarig is en al 20 jaar is geworden.Wat gaat de tijd toch snel zeg.En om dat ze zot is van koeien er roze heb ik er deze creatie van gemaakt.Kaartstock van bij boeken voordeel en ook het designpapier komt uit een blokje van daar.Omdat het redelijk druk papier is heb ik het verder wel eenvoudig gehouden.De koe heb ik uitgesneden met een mal die ik toevalig had van een koe,weet wel niet meer van wie precies volgens mij avec.De schets is eentje die ik gevonden heb op http://mojomonday.blogspot.com.Mag ik jullie weer bedanken op de lieve reacties op mijn vorige kaart. Grtjs

6 opmerkingen:

  1. Ze deed me meteen aan "la vache qui rit" denken jouw koe...knap dat je dit moois ermee maakte, je metekindje zal verrast zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja ik zeg gewoon nog een keertje dat ik ze erg leuk geworden vind LOL
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is super leuk en mooi cristel, prachtig kaartje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super gaaf kaartje heb je gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kaart Cristel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg grappige kaart met die grote koeienkop erop, helemaal geweldig.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen