Volgers

donderdag 27 oktober 2011

nieuwe challenge

Dames het is weer tijd voor een nieuwe challenge op ons blohttp://nadiaschallengeblog.blogspot.com.Deze keer is het thema halloween en moet je weer gebruik maken van een 3d plaatje.Ik moet bekenen dat ik weinig inspiratie had,vindt de kaarten van een ander heel leuk om te zien met het thema halloween maar hier wordt eigenlijk niet echt gevraagd achter deze kaarten,dus heb ik het vrij simpel gehouden en hier en daar wat rondgeneusd en dit kaartje gemaakt.Dames ik zou zeggen kom eens kijken op ons blog naar wat de andere teamleden voor mooie kaarten gemaakt hebben en doe mee met de challenge want er is ook weer een mooie prijs mee te winnen. Dames mag ik jullie ook weer bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaart. Grtjs

4 opmerkingen:

  1. Wat een enig kaartje, heel leuk gedaan en een mooi modelletje zo
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk model cristel leuke kaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Cristel,

    je hebt het toch leuk gedaan hoor !!

    ps, je kan zelfs mee doen met deze kaart aan mijn nieuwe foto-inspirationblog :-), (maar hier geen prijzen te winnen , enkel voor de lol hoor).

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen