Volgers

donderdag 17 november 2011

kerstkaartjes en mijn prijsje in de bus

Hallo dames ik ben hier nog eens met 2 kaartjes gemaakt met de hobbydots.Vindt het eigenlijk toch wel leuk om te doen en zoals ik bij de vorige gezegd heb ze zijn ook best vlug klaar,je plakt het patroontje onder je cardstock je gebruikt een lichtbak,en zo kan je precies zien waar je de stickertjes moet plakken super makkelijk.Het meeste tijd neemt het 3dtje in beslag.Eeeeeeeeennnnnnnnnn dan lag er vandaag nog een prijsje in mijn bus dat ik gewonnen heb bij tinie,
lief he omdat haar blogje al een tijdje bestaat kon je een prijsje winnen en ik heb distress inkt gewonnen en dan nog wel de kleur walnut stain.Ga eens moet neuzen op jullie blogs wat voor mooie dingen ik daarmee kan maken.Tinie hartstikke bedankt nogmaals.Dames mag ik jullie ook weer bedanken voor de lieve reacties op mijn kaartje. Grtjs

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten, ik vind ze helemaal super!!! en dat is nu eens heel snel van de post:).

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met die leuke prijs en je kaarten zijn super
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. -die Motive sind bezaubernd und die Karten sehr schön gestaltet
    LG Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele mooie kerstkaarten cristel, en proficiat met je prijs had het al zien staan.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. weer heel erg mooi, het resultaat is echt schitterend.
    Proficiat met je prijs !!!!

    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Cristel,

    Geen idee over welke techniek kaarten maken jij het daar juist hebt, maar je hebt er wel toffe kaarten mee gemaakt hoor en proficiat met uw prijsje, daar ga je ook verslaafd aan geraken vrees ik :-)
    je kan je tekststempels er ook mee stempelen, staan ze in een kleurtje:-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaarten Cristel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen