Volgers

dinsdag 14 februari 2012

valentijn

Ja vandaag is het valentijn dus moet ik toch even laten zien wat ik gemaakt heb.Eesrt een kaart in opdracht van mijn dochter,voor haar vriendje natuurlijk
Is wel veel tijd ingekropen vanwege de roosje maar ze wilde ze graag erop(zijn er 30 geloof ik) en de voorkant heb ik uit gestanst met een nestabillitie.Dan heb ik het vrij simpel gehouden maar er was ook niet veel plaats meer met 2 hartjes met hun letters van de voornaam erop een ticket dat in mijn map stond en een uitgestanst hart van Mariannedesign.
>
En de binnenkant heb ik helemaal gepoetst met inkt en daarna roze hartjes opgestempeld,en het hart van de voorkant erop geplakt met een voorgestanst 3dtje van forever friends.En dan nog hun datum uitgestanst en op geplakt.
Maar natuurlijk heb ik voor mijn hubbie ook een kleinigheidje gemaakt.

Hij eet graag van die snoephartjes.Die heb ik ingepakt in cellofaan een hart met een tekst en dan hier en daar grote en kleine hartjes uitgeponst en erop geplakt.
Dames mag ik jullie weer bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaart.
Allemaal een fijne valentijnsdag.
Grtjs

5 opmerkingen:

  1. Die kaart is toch helemaal geweldig, al die roosjes maakt het tot een super geheel!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow die kaart is helemaal geweldig cristel.
    heel mooi gedaan.
    die snoepjes zullen wel in de smaak vallen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is super, heel gaaf en de snoepjes zijn lekker
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtkaart, heb je heel mooi germaakt.
    leuk ook de hartjessnoepjes met het grote hart.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die kaart zal inderdaad wel veel werk geweest zijn, maar super mooi is hij geworden.
    Ene jammie die hartjes :))

    Grtjs peggy

    BeantwoordenVerwijderen