Volgers

maandag 30 april 2012

nieuwe challenge bij nadia

Goede morgen dames afgelopen donderdag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij http://nadiaschallengeblog.blogspot.com.Ondertussen al challenge 30 en dit keer is het thema sport in 3d.Dit heb ik ervan gemaakt.
Een vrij simpel kaartje maar ik vindt hem toch wel geslaagd.Wat lint gebruikt en een parelpen en de cardstock geembost met een plaat die ik gekocht heb bij Boekenvoordeel,verder een gelpen gebruikt voor de witte streepjes. Sorry dat ik zo laat ben maar vorige week zijn ze begonnen met overal de ramen te vervangen door dubbelle beglazing,had alles netjes afgeplakt.Maar aangezien ik op een hoekappartement woon en er nog al veel wind stondt die dag is al het plastic los gewaait en al het stof wat vrijkomt met de ramen eruit de schietten natuurlijk overal in en op gekropen.Dus jammer genoeg zat er voor mij niks anders op dan de grote schoonmaak te doen.Nu de slaapkamers en badkamer heb ik al hellemaal klaar en de huiskamer ook maar moet nu nog mijn hobbyhoek en de keuken en mijn halletje vrij maken van witte stof.Dus nu weten jullie waarom je me weinig ziet.Dames mag ik jullie weer bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaart en tot gauw. Grtjs

3 opmerkingen:

  1. een geslaagde sportkaart cristel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gemaakt Cristel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje Cristel en jeetje dat is balen zeg al dat stof, maarja nu is wel je huisje lekker schoon haha
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen