Volgers

vrijdag 11 mei 2012

er is weer een nieuwe challenge



Ja dames de 14 dagen zijn weer om hoor,dus er start weer een nieuwe challenge gestart.En dit keer heeft DT member gekozen voor het thema moederdag en met een stempel.Dus kom zeker op ons blog http://nadiaschallengeblog.blogspot.com.Om de mooie kaarten te bekijken van de andere DTmembers en mischien om wat inspiratie op te doen.Deze kaart heb ik gemaakt.

De voorkant heb ik ik gebruik gemaakt van Eline's doodle stencil,een stempel gebruikt die ik ergens gedownload heb op het internet maar vraag me niet meer waar.De basis is wit linnenkarton en dat heb ik gepoetst met roze inkt.Dan nog een wit stuk gebruikt voor op te borduren eronder zit scrappapier maar dat is niet zo duidelijk op de foto jammer genoeg.Onder de tekst stempel heb ik wit lint gebruikt en splitpennetjes.Dan ook 2 vlinderstempeltjes gebruikt en de voelsprietjes zijn gemaakt van de kralendraadjes,verder nog stickels gebruikt.
Ook de binnenkant heb ik versiert met een leuk scrappapiertje,een randpons,vlindertjes,hartjesmal van marianne ,hartjespons en een afdrukje van magnolia ingekleurd met derwents en wat stickels.Dus dames doe weer mee want er is ook weer een leuk prijsje aan verbonden.
Grtjs

4 opmerkingen: