Volgers

maandag 11 juni 2012

vaderdag


Gisteren was het hier vadertjes dag en natuurlijk moest ik een leuke kaart maken voor mijn ventje vanwege mijn dochter.En toevallig had ik de nieuwe magnolia ink magazine gehaald en daar stond de vis van Sandra ook in ,en mijn ventje is vislosser in de vismijn van Oostende dus vondt ik het wel zeer toepasselijk.
Ik had het patroon allange tijd op mijn lappie staan dus uitgeprint en aan de slag gegaan.Ik heb blauwe linnenkarton genomen en donkerblauwe cardstock genomen.Dan heb ik rondjes gemaakt met zilverkleurig regenboogpapier en door de helft geknipt.Die dan allemaal overlappend opgeplakt.Ook het oogje is van zilver.Heb ook geprobeert een soort van kiezelsteentjes te maken met witte en bronskleurige parelpen,en dan nog de groene blaadjes opgeplakt mer de marrianne mal.Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden,en natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de lieve comentaren op mijn vorige kaart.
Grtjs

7 opmerkingen:

  1. die heb je heel leuk gemaakt cristel mooi kaartje is het geworden.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg, erg lieve..
    Mooi idea en prachtig gemaakt
    Groetjes
    Swaani

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super!! En die schubben, een plaatje is het!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig gemaakt Cristel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, wat mooi, wat mooi hoe je de schubben hebt gemaakt.

    groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk gemaakt! Prachtig die glinsterende schubben en origineel om kiezelsteentjes te maken m.b.v. je perlenpennen. Het resultaat mag er zijn hoor.

    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cristel,wat een super aparte kaart,zoals je die schubben gemaakt hebt en hij is natuurlijk uitstekend geschikt oor de ontvanger! Superidee!!Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen