Volgers

dinsdag 23 oktober 2012

verjaardagskaartje

Hallo dames hier ben ik eindelijk weer met een kaartje eentje op vraag van een collega.Die het Winnie The Pooh kaartje zo mooi vond en vroeg of ik er nog eentje kon maken,maar dan voor een meisje.Ik heb roze kaartstock genomen natuurlijk.Het bloemetjespapier en het plaatje komen uit een blokje wat ik eens gekocht heb bij de action.Verder nog een hoekborduurtje erop van een mal maar weet niet meer van wie staat alleen een nummer op.En geborduurt met wit dmc garen.En ook lettertjes uitgeponst met mijn alfabet,en de letters bewerkt met witte gelpen.Nou dames ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden hoor want ik lees echt heel graag jullie reacties en tevens wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten.
Grtjs

12 opmerkingen:

  1. wat een lief vrolijk kaartje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een super leuke verjaardags kaart Cristel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke, vrolijke kaart!
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Da's een heel leuk verjaardagskaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach wat een lieverd, prachtig!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit lief en schattig, super mooi en geweldige kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je Winnie the Pooh kaart prachtig Cristel, de hoeken heb je mooi geborduurd ,een prachtige verjaardagskaart
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Cristel,

    Schattige kaart !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige kaart.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen