Volgers

donderdag 27 december 2012

de kerstman is nog altijd niet vertrokken hier

Ik heb van mijn moeder weer een bestelling door gekregen van 15 kerstkaartjes voor volgend jaar.En geborduurde is ze zot van.Dus ben ik alvast gestart met nr 1.
Wat heb ik gebruikt: borduurpatroon van Sjaak van               Went
-het stempelafdruk had ik al eens ingekleurd maar  weggelegd
-rode cardstock als basis en witte linnenkarton om op te borduren
-Noormal die ik een beetje verknipt heb zodat hij mooi onder de stempel pastte
-Dmc garen in rood
-stickels diamond
-stickertekst gekleurd in rood met promarker
-sterretjespons
Nu wat denken jullie hiervan.Mag ik jullie ook weer bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige creatie,lees ze supergraag met een big smile altijd.
Grtjs

4 opmerkingen:

  1. en het is een prachtige kaart en mooi geborduurd Cristel.
    Dat kun jij weer heel goed.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer heel erg mooi geworden en lekker kerstig zo met al dat rood
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk voor je Cristel, dat je nu al kerstkaarten kan maken voor volgend jaar, nummer één is in ieder geval geslaagd, hij is prachtig.
    Nou meisje nog 14 dan is je klusje alweer geklaard. En wees nou eerlijk geborduurde kaarten blijven prachtig.
    Lieve groetjes.
    Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig Cristel! ( heb je er nog geen genoeg van....?) liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen