Volgers

donderdag 20 december 2012

kerst

Ja dames ik blijf gewoon doorgaan hoor met de kerstkaartjes,das minder voor volgend jaar he.En eigenlijk mijn inspiratie is nog steeds niet op en denk ook dat ik gewoon afkickverschijnselen ga krijgen.Heb er nu denk ik toch wel rond de 70 gemaakt maar zolang ik het nog leuk vindt blijf ik doorgaan lol.Deze keer wil ik ook mee doen met 2 challenges namelijk de challenge bij Christmas Challenge (with sketch) en de challenge bij het Hobby Vision Design Team.De sketch die ik heb gebruikt is van de CC challenge daar mag je kiezen uit een van hun sketchses en een kaart mee maken en bij HVDT vragen ze een kaart met bling bling.
Wat heb ik gebruikt :Witte cardstock Boekenvoordeel
                                Stukje restpapier uit de restjes bak
                                Glitterpapier uit een paperpad van de Action
                                Magnolia afdrukje
                                Promarkers:Dusky Pink-Rose Pink-Dusky Rose-Soft Peach-Primrose en Mustard
                                Stickels Cotton Candy
                                en een tekststempel van Boekenvoordeel
Ik ben weer reuze benieuwd wat jullie ervan vinden hoor.En natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de lieve reacties op mij vorige kaartje.
Grtjs

12 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Cristel, mooi gekleurd, ga jij maar lekker door hoor met je kerstkaarten, dat is genieten voor ons. Jeetje 70 kerstkaarten dat is een aardige stapel.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaart, ik ga ook gewoon door met kerstkaarten maken, vind dat altijd erg leuk om te doen hihi
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kleuren voor een kerstkaartje, ziet er weer super leuk uit!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super lief kaartje Cristel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is prachtig Cristel...lieve kleurtjes!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij CCWS!
    Fijne feestdagen!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke kerstkaart,tof afdrukje ook.
    Je kan ze maar afhebben he, zolang je er plezier in hebt .... doorgaan ;-)


    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk kaartje is het geworden zeg. Helemaal leuk in die kleurtjes!! Bedankt dat je meedoet met de challenge bij CCWS. Prettige Kerstdagen en een gezellig en creatief nieuw jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat n schattig kaartje. Mooi papier en kleurencombinatie!
    Leuk dat je meedoet met CCWS. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje heb je gemaakt.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van CCWS.
    Fijne jaarwisseling.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart is dit geworden zeg.
    Dank je voor het meedoen aan de challenge bij HobbyVision.
    Groetjes
    Lydia
    DT HobbyVision

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Cristel, Heb je het blog van Christmas Challeges {with sketches} al gecheckt? Er staat je daar een verrassing voor je te wachten ;)
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen