Volgers

zaterdag 1 december 2012

nieuwe challenge bij Kreative Bastelfreunde


Hallo dames vandaag is er weer een nieuwe challenge gestart op ons blog.En dit keer hebben we gekozen voor de letter W van weinachten(kerst dus).En dit is wat ik gemaakt heb.Ik heb de letters gehaald bij Ava papierwaren.Ik heb ze eerste goed geschilderd met acrylverf.Na een paar dagen wachten heb ik ze een vernislaagje gegeven


Dan ben ik begonnen met de afdrukjes in te kleuren met mijn derwents,en zoals jullie kunnen zien op de letters apart heb ik ze ook een beetje aangepast aan het afdrukje.Maar op alle letters heb ik wel de parelpen gebruikt in zilverkleur en de afdrukjes bewerkt met stickels. En op de onderste foto zien jullie ze in het donker in mijn gang met kleine lichtjes met parelstrengen rond en mijn lantaarntjes van vorig jaar staan er ook bij,en ik heb er natuurlijk ook mijn theelichtjes bijgezet voor nog meer licht.                                             

Dus voor iedereen die zin heeft om mee te doen met onze challenge kom eens een kijkje nemen wat de andere dt-leden hebben gemaakt en tevens kun je zien wat voor een leuk prijsje je ook weer kan winnen.Dus dames alles mag zolang het maar met kerst te maken heeft .                               
Dames mag ik jullie weer bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaart.Fijne avond nog en voor morgen een fijne zondag.Grtjs


                                                                                                                                              

6 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit schitterend gemaakt Cristel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende creatie
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat heb je gaaf gedaan Cristel hele mooie creaties.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowowowo Cristel, wat heb je dit prachtig gemaakt, ik zit er echt met mijn neus bovenop om het te bewonderen. het lijkt mij dat het een heel karwei is geweest, maar het resultaat is geweldig.Fijne zondag.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. SCHITTEREND gemaakt
    wouwww wat heb je dat echt heel mooi gedaan zeg
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig mooi en wat geeft dat sfeer!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen