Volgers

woensdag 23 januari 2013

kaartje voor de EKEF challenge

Daar ben ik alweer hoor met dit keer een challenge op het EKEF blog.Daar is het deze keer de bedoeling dat je zelf je achtergrondpapier maakt door middel van kleine reepjes papier.Dus ik ben eens aan de slag gegaan.
Wat heb ik gebruikt:
-LOTv afdrukje
-Promarkers:Sandstone-Cool Grey 5-Cool Grey 2-Pastel Pink-Caramel-Lilac-Soft Peach- Rose Pink-Orchid-Ametthyst-Blossom-Metallic marker Pink
-basiskaart:witte parelmoer
-Die van Boekenvoordeel
-Parelpen
-grote en kleine vlinderpons
-verschillende bloemenponsjes
-tekststempeltje Boekenvoordeel
Nou ben reuze benieuwd wat jullie ervan vinden heb hem voor mijn schoonzus gemaakt die zot is van beertjes.Dank jullie ook weer allemaal voor de lieve reacties op mijn vorige kaart.
Grtjs

4 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Cristel, wat een leuke stempel!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met de strookjes papier!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Cristel, een beauty!!
    gezellig dat je mee doet met EKEF!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lief en leuke kaart Cristel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen