Volgers

dinsdag 9 april 2013

Comunniekaart nr 3

Hallo dames hier ben ik met kaartje nr 3,mijn collega had gevraagd of er iets van basketbal op kon.Dus even gegoogeld en dit plaatje gevonden.De sketch heb ik gezien op het MojoMonday blog maar een beetje mijn eigen draai gegeven.

Hello ladies here i am with card nr 3,my colleague asked if i could do something with basketball.So i search on google and found this picture.The sketch i found on MojoMonday blog but give it my own twist.


Wat heb ik gebruikt:
-wit linnenkarton Boekenvoordeel
-Promarker Orange en Sanstone
-stempeltekst
-blauw lint Boekenvoordeel
-donkerblauwe cardstock Boekenvoordeel
-paper uit blokje Avec Boekenvoordeel
Nu ben reuze benieuwd wat jullie ervan vinden weer en natuurlijk dank je wel dames voor de lieve reacties op mijn vorige kaartje.
Grtjs

6 opmerkingen:

  1. Ook deze kaart heb je weer mooi voor elkaar gekregen Cristel, men vraagt en jij draait, ken je dat gezegde?
    Je kaart is prachtig, mooi papier ook, ben je nog iets wijzer geworden bij Ida?
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart Cristel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is een leuke kaart geworden Cristel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een leukerd alweer!
    Super! Echt iets voor jongens :-)
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen