Volgers

woensdag 17 juli 2013

nieuwe challenge bij E.H.I

Hallo dames ik weet het ben een beetje laat maar ik heb vakantie mijn moeder is ook hier en het is mijn verjaardag geweest en heb niet veel in blogland gezetten.We hebben echt nu genoten van het weer.Al veel gefietst en gewandeld heerlijk met de voetjes door het water.En dan schiet er wel eens het een en ander over.Maar er is dus weer een nieuwe challenge gestart op ons blog.En dit keer hebben jullie zelfs 2 maanden de tijd natuurlijk vanwege de vakantie.Dit kaartje heb ik gemaakt.

Een borduurpatroontje met pailetjes een iets anders en een stempel van zonnebloemen die ik heb ingekleurd met mijn promarkers.Dus dames voor iedereen die graag borduurt doe lekker mee je hebt deze keer tijd genoeg he.Kom tevens kijken naar wat voor moois de andere DT leden hebben gemaakt.We kijken reuze uit naar jullie prachtige creaties.En ook heb ik een beetje droevig nieuws.Omdat er de laatste tijd zo weinig respons was op onze club Ilonka's tags en kaarten heeft Ilonka besloten om de club te sluiten.Ja als je een clubje moet runnen waar bijna alleen maar meer de beheerders kaarten laten zien is het niet meer leuk he en kan je je tijd wel beter aan iets anders besteden.Heel jammer maar begrijpelijk toch.
Nu dames ik wil jullie weer bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaart.Hopelijk hebben jullie ook zo een fijn weer als hier aan de kust.
Grtjs

4 opmerkingen:

  1. Hallo Cristel
    Je kaart is prachtig, maar hij staat weer niet bij de E.H.I als voorbeeldkaart, hoe komt dat?
    Nu zie ik je kaart wel hier, zonde hoor, hij is juist zo prachtig,je hebt je best gedaan hoor.
    Geniet lekker van de vakantie, ook met moeders erbij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk zomers kaartje, mooi gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een schitterende kaart Cristel.
    En Nog Van Harte Gefeliciteerd.
    fijn dat je goede vakantie hebt gehad.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen