Volgers

zondag 28 juli 2013

Nog maar eens kerst

Ja het blijft tropisch maar toch weer een kerstkaartje hoor,heb de nodige kaartjes nodig.Weer een simpele kaart deze keer.                                                                                                                                        
Ik heb rode cardstock als basis gebruikt.Een designpapiertje uit een blokje van het Kruidvat.Een magnolia ingekleurd met Promarkers.En zilveren swirls van Boekenvoordeel.En tekststickers die je niet zo goed kan zien maar kreeg het niet beter op de foto.
Dames mag ik jullie weer bedanken vor de lieve reacties op mijn vorige kaartje.
Grtjs

4 opmerkingen:

  1. die magnoliaatjes blijven super lief hé, ik ben der ook een grote fan.
    mooie gedaan, eenvoudig maar mooi.
    liefs
    ilse
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. misschien simpel maar super leuk Cristel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Simpel maar heel mooi, voor de kerstkaarten kan je niet aan elke kaart super veel tijd besteden.

    Grtjs,
    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem erg leuk geworden Cristel!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen