Volgers

zondag 15 september 2013

Nieuwe challenge bij Nadia

Hallo dames ik ben het niet vergeten hoor maar probeer nu al 3 dagen om dit bericht erop te zettten maar het lukt me niet.Hopelijk nu dus wel weet niet wat er aan de hand is.Nu op ons blog bij Nadia is er weer een nieuwe challenge gestart.En dit keer heeft Nelleke het thema mogen kiezen en zei koos voor een vintage kaart met een 3d plaatje.En met onze vorige challenge hebben echt veel dames meegedaan dus hopen we natuurlijk dat jullie deze keer ook weer massaal meedoen.Ik heb er dit kaartje van gemaakt een simpele wel,maar ik heb het al een paar keer geprobeert maar mij lukt het niet echt om een hele mooi vintage kaart te maken,hoe dat komt ik weet het niet maar het gaat me niet af.
Wat heb ik gebruikt een blauwgroene basiskaart die ik bewerkt heb met donkerbruine chalk.Daarop designpapiertjes uit blokjes van de Action en daaop heb ik kleine stiksteekjes gemaakt met bruin dmc garen.Dan nog een bloemendie gebruikt met een bronskleurige brad.En van boven een kleine borduurmalletje dat ik op de kop getikt heb op de rommelmarkt.En daarbij natuurlijk ook weer bruin borduurgaren.Nu we zijn allemaal weer reuze benieuwd naar jullie mooie creaties en voor wie nog wat inspiratie zoekt,kom zeker kijken naar wat voor moois de andere dames als voorbeeldkaart hebben gemaakt.Ook wil ik jullie weer bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaart.En natuurlijk wens ik jullie ook een fijne zondag.
Grtjs

9 opmerkingen:

  1. Wowww wat een geweldige kleuren, schitterende kaart!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk geworden, ik heb het ook niet zo met vintage hoor, het lukt me ook gewoon niet zo goed.
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Cristel
    Ondanks dat je net als ik zit te tobben , heb je er een prachtige vintage kaart van gemaakt, wij zijn soms te precies denk ik, leuk hè dat er zoveel inzendingen waren, maar nu met deze, ik weet het niet hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtig kaartje Cristel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaart mooi zenne !!!

    Sorry voor het weinig langskomen hier, pfff, erg weinig tijd ;-((

    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje! En leuk met dat geborduurd hoekje!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen