Volgers

vrijdag 11 oktober 2013

Nieuwe challenge bij Nadia

Hallo dames op ons blog is er weer een nieuwe challenge gestart,en dit keer heeft Helen gekozen.Zei koos voor het thema Feest met een 3d plaatje.En deze kaart heb ik gemaakt.
Ik voor een huwelijk gekozen dat is toch ook een feest he.Het 3dtje komt uit een boek van Boekenvoordeel.Ik heb een gewone witte kaart als basis genomen.Daarop een wit parelmoer linnekarton wat ik geembost heb met Flower silhouetes van Spellbinder.Bloemetje met de retropons klein geponst waarvan een paar beinkt met roze inkt.Wat takjes geponst en met groene inkt bewerkt.Wat hartjes met restjes uit mijn bak geponst.Dus voor iedereen die zin heeft komt allemaal kijken naar want de ander lieve dames voor DT creaties hebben gemaakt.Kan je gelijk even zien wat voor leuk prijsje er ook weer te winnen is.Dames we zien allemaal weer uit naar jullie prachtige creaties.
Grtjs

8 opmerkingen:

  1. Hij is leuk, eenvoudig (hou ik wel van) maar ook weer vrolijk.
    Kortom gewoon leuk. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart prachtig Cristel, het ge emboste staat er ook héél mooi bij, als dit geen feest is.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief schattig mooi kaartje heb je gemaakt!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooie kaart leuk met die hartjes Cristel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig, romantisch kaartje!
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een erg mooi en romantisch kaartje, heb je
    gemaakt lieve Cristel
    Prachtig werk..
    Liefs Swaani

    BeantwoordenVerwijderen